مانیتور استوک Dell P2319H

نقد و بررسی مانیتور استوک Dell P2319H

مانیتور استوک دل P2319H به عنوان یک مانیتور با کاربرد تجاری محسوب می‌شود. پایه مناسب این مانیتور دل چرخش عمودی ، افقی و تنظیمات موقعیت را فراهم می‌کند. این تنظیمات باعث حداکثر راحتی در استفاده از مانیتور می‌شود. این مانیتور استوک حرفه‌ای تعداد زیادی پورت در خانواده‌های DisplayPort ، HDMI ، USB و VGA را دارا می‌باشد. با نقد و بررسی این محصول Dell با دانش رایانه همراه باشید.

رد پای کوچک ، پایه محکم

طراحی دل P2319H بسیار عالی و جذابیت فوق العاده ای دارد. صفحه مانیتور در یک قاب نازک و سیاه مات متصل به یک پایه می‌باشد. کابل برق و تصویر را از طریق سوراخ دایره ای که در ستون پایه وجود دارد می‌توان منظم کرد. این پایه از قابلیت تنظیم ارتفاع ، چرخش افقی(شیب) و عمودی پشتیبانی می‌کند. صفحه دارای روشنایی 250 سی دی/مترمربع (واحد) می‌باشد. کنتراست این مانیتور استوک 1000:1 درجه بندی شده، که معمولاً برای مانیتور با پنل IPS است. رزولوشن 1080p (1920 در 1080 پیکسل) لذت دیدن تصاویر Full HD را در این مانیتور استوک دل دوچندان می‌کند.

مانیتور استوک دل P2319H

اتصالات و دکمه ها کنترلی

دکمه‌های فیزیکی دل P2319H شامل پنج دکمه کنترلی است که در امتداد لبه سمت راست حاشیه پایین قرار گرفته اند. دکمه سمت راست و جلوی مانیتور برای روشن/خاموش است، در حالی که بقیه به شما کمک می‌کنند تا در سیستم منوی مانیتور حرکت کنید. منوی اصلی به شما امکان می‌دهد عملکردهایی مانند روشنایی و کنتراست، منبع ورودی، رنگ و نسبت ابعاد را کنترل کنید. منوی دیگر مانیتور استوک دل P2319H به شما امکان می دهد تا به حالت‌های از پیش تعیین شده دسترسی پیدا کنید. این حالت‌ها از جمله Standard ، ComfortView ،Cool ، Movie ، Game ، Warm و Custom Color هستند.

مانیتور استوک Dell P2319H پورت‌ها ورودی از جمله رابط های HDMI و DisplayPort ، VGA و USB دارد که دو مورد از آنها USB 2.0 و دو USB 3.0 دیگر است. پورت‌های USB 3.0 در کناره مانیتور هستند، در حالی که پورت‌های دیگر در پشت و رو به پایین هستند. زمان پاسخگویی این مانیتور 8 میلی ثانیه می‌باشد. اگرچه دل P2319H مخصوص بازی نیست، اما عملکرد آن در اجرای بازی قابل قبول است. همانطور که گفته شد ، کنتراست می‌توانست بهتر باشد و رنگ‌ها مانند اغلب نمایشگرهای بازی واقعی ظاهر نمی‌شوند.

پورت مانیتور استوک دل P2319H

نتیجه گیری

مانیتور استوک Dell P2319H برای استفاده معمول، مولتی مدیا با انتخاب گسترده‌ای از درگاه‌ها مناسب است. رزولوشن 1080p آن استاندارد و باید کافی باشد مگر اینکه ویرایش عکس زیادی انجام دهید. دقت رنگ زیاد، وضوح FHD و کنتراست مناسب از ویژگی‌ها دل P2319H است. تصویر عالی این مانیتور باعث می‌شود مشکلی در کیفیت و رنگ ویدیو و بازی دیده نشود.

مانیتور استوک Dell P2319H با قیمت استثنایی و کیفیتی بی‌نظیر در فروشگاه اینترنتی دانش رایانه موجود و به فروش می‌رسد، این محصول استوک توسط کارشناسان ما تست و بررسی شده و با ضمانت اصالت و سلامت کالا و همچنین هفت روز مهلت تست ارائه می‌شود. همه محصولات دانش رایانه قابلیت ارسال سراسر کشور را دارند.

منبع: PCMAG


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نوزده =

درحال بارگذاری ...