مانیتور استوک Dell P2317H

نقد و بررسی مانیتور استوک Dell P2317H

مانیتور P2317H از سری حرفه‌ای مانیتور‌های دل (Dell) است که طیف گسترده ای از نمایشگر‌‌های مختلف را شامل می‌شود. این مانیتور استوک یکی از پرفروشترین محصولات در دانش رایانه می‌باشد. مانیتور استوک دل (Dell) P2317H مزایای مدل نو و آکبند آن را داراست با این تفاوت که قیمت بسیار ارزانی نسبت به نو دارد. این مانیتور کیفیت و ویژگی‌های متعدد و مناسبی دارد که انتظارات ما را از Dell برآورده می‌کند. این مانیتور استوک در محیط‌ها و فعالیت‌های مختلف کابرد و عملکرد عالی به نمایش می‌گذارد. در ادامه با ویژگی‌های این مانیتور Dell آشنا می‌شویم.

صفحه مانیتور استوک Dell P2317H

صفحه نمایش

مانیتور استوک Dell P2317H یک صفحه نمایش 23 اینچی با پنل IPS دارد. این پنل کیفیت رنگ بسیار مناسبی برای شما به نمایش می‌گذارد. پنل‌های IPS نسبت به TN از کیفیت رنگ بهتری برخوردار هستند ولی زمان پاسخگویی این پنل‌ها بالاست. این پانل از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخگویی مانیتور دل P2317H برابر 6 میلی ثانیه است که برای فعالیت‌های چند رسانه‌ای و گرافیکی مناسب می‌باشد. این زمان پاسخگویی مناسب فعالیت حرفه‌ای گیمینگ نیست ولی برای فعالیت معمولی مناسب می‌باشد. P2317H نرخ تازه سازی 60 هرتز دارد که کیفیت این مانیتور را افزایش می‌دهد. صفحه نمایش این مانیتور Dell وضوحی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 ارائه می‌دهد. این وضوح لذت مشاهده فیلم را برای شما بیشتر می‌کند. همچنین کنتراست استاتیک Dell P2317H معادل 1000:1 و کنتراست داینامیک آن 4,000,000:1 است. زاویه دید یکی از ویژگی‌های مهم در محیط‌های تجاری است. این مانیتور Dell با زاویه دید 178 درجه افقی و عمودی به کاربر امکان مشاهده تصویر در هر حالتی را می‌دهد. علاوه بر همه این ویژگی‌ها صفحه نمایش دل P2317H با درجه سختی 3H و مات بودن صفحه، ویژگی مناسبی در محیط‌های مختلف است.

پورت مانیتور استوک Dell P2317H

اتصالات

مانیتور استوک دل P2317H دارای درگاه‌های متنوعی برای اتصال است. این تنوع یکی از اصلی ترین ویژگی‌های این مانیتور می‌باشد. P2317H دارای یک DisplayPort 1.2، یک HDMI 1.4 و یک پورت VGA برای تصویر می‌باشد. در کنار این پورت‌ها یک هاب داخلی با 4 پورت USB وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی دستگاه‌های جانبی خود مثل ماوس، وب کم و کیبورد را به مانیتور متصل کنید. این هاب شامل دو پورت USB Type-A (USB 3.1 / USB 3.2 Gen 1) و دو پورت USB Type-A 2.0 است. همچنین این مانیتور دل USB Type-B نیز دارد. با این تنوع از پورت شما می‌توانید لپ تاپ یا کامپیوتر خود را به راحتی به مانیتور متصل کنید.

مشخصات فیزیکی

دل P2317H مانیتوری استوک با وزن 5.59 کیلوگرم است. این مانیتور دارای پایه VESA با کاربری حرفه‌ای می‌باشد. این پایه قابلیت تنظیم ارتفاع ، تنظیم شیب (چرخش افقی) و چرخش عمودی دارد. این پایه عملکرد شما را در فعالیت‌ها مختلف افزایش می‌دهد. در فعالیت کدنویسی می‌توانید به راحتی صفحه مانیتور P2317H را از حالت افقی به عمودی تغییر دهید و از برنامه نویسی خود لذت ببرید. همچنین در فعالیت‌های گرافیکی یا سایر شغل ها می‌توانید 2 یا چند مانیتور از این مدل را به هم متصل کنید و از تصویری گسترده تر استفاده کنید. این مانیتور استوک دل گواهینامه‌های ENERGY STAR, EPEAT GOLD, RoHS, TCO را دارد که امکان مصرف بهینه انرژی و عدم آسیب به محیط زیست را برای شما فراهم می‌کند.

آیا مانیتور استوک Dell P2317H ارزش خرید دارد؟

مانیتور استوک P2317H محصول دل (Dell) پرفروشترین محصول بهار سال 1400 در دانش رایانه می‌باشد. قطعا این فروش بدون علت نبوده و از مهمترین ویژگی‌های P2317H می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش 23 اینچی با پنل IPS
  • وضوح تصویر FULL HD با رزلوشن 1920 در 1080 و فرکانس 60 هرتز
  • درگاه‌های HDMI, DisplayPort, VGA و هاب USB
  • پایه VESA با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش عمودی

همه این ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسب مدل استوک این مانیتور دل باعث می‌شود جواب مثبتی به این سوال بدهیم. شما می‌توانید مانیتور استوک Dell P2317H را با ارزانترین قیمت، ضمانت سلامت و اصالت، هفت روز مهلت تست و قابلیت ارسال به سراسر کشور را هم اکنون از دانش رایانه خرید کنید. همه محصولات استوک دانش رایانه تست شده و فوق‌العاده تمیز می‌باشند.

منبع: Monitors-UK


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

درحال بارگذاری ...